- Úvod
- Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží
Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.
Postup vratky:
- Kontaktujte mě nejlépe telefonicky nebo emailem o vašem požadavku vrácení zboží. Dohodneme se na nejlepší možné variantě vrácení zboží a bude vám zaslán formulář na vrácení zboží.
- Formulář vytisknete a vyplníte.
- Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný vratkový formulář.
- Balík odešlete na adresu:
Mgr. Jindra Lejsková, Cídlinská 559/19, Praha 9 - Kyje, 198 00
- Jakmile nám zboží dorazí, obratem se s Vámi spojím a zařídím odeslání peněz zpět na váš účet
Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze odesíláme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.
Reklamace zboží
Ačkoli vždy kladu maximální důraz na kvalitu zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.
Postup reklamace:
- Jako první krok mi, prosím, zatelefonujte na číslo +420 602 835 077 nebo zašlete email na adresu www.azdekor@seznam.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Pro rychlejší vyřízení reklamace bude vhodné zaslat fotografii závady. Jsem pak schopna celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie. Je dobré v emailu použít k odeslání historii objednávky, abych ihned věděla o jakou objednávku a zboží se jedná.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašlete reklamované zbožím.
- Reklamaci se snažím vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží (pokud bude skladem) nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.