Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
15.12.2022
VÁNOČNÍ DOVOLENÁ
Od pátku 23. 12. do neděle 1. 1. 2023. Objednávky budou expedovány 2. 1. 2023. číst celé
12.07.2022
Pracovní dovolená
Od 14. července do 21. července 2022 je dovolená. Objednávky budou expedovány od 22. července 2022. číst celé
02.05.2022
DOVOLENÁ
Od úterý 10. května do  22. května 2022 nebudou odesílány zásilky.Objednávky přijaté v tomto období budou vyřízeny od 23. května 2022.Jsem mimo republ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží

Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.

Postup vratky:

  1. Kontaktujte mě nejlépe telefonicky nebo emailem o vašem požadavku vrácení zboží. Dohodneme se na nejlepší možné variantě vrácení zboží a bude vám zaslán formulář na vrácení zboží. 
  2. Formulář vytisknete a vyplníte.
  3. Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný vratkový formulář.
  4. Balík odešlete na adresu:

    Mgr. Jindra Lejsková, Cídlinská 559/19, Praha 9 - Kyje, 198 00

  5. Jakmile nám zboží dorazí, obratem se s Vámi spojím a zařídím odeslání peněz zpět na váš účet

Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze odesíláme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.

Reklamace zboží

Ačkoli vždy kladu maximální důraz na kvalitu zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.

Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.

Postup reklamace:

  1. Jako první krok mi, prosím, zatelefonujte na číslo +420 602 835 077  nebo zašlete email na adresu www.azdekor@seznam.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Pro rychlejší vyřízení reklamace bude vhodné zaslat  fotografii závady. Jsem  pak schopna celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie. Je dobré v emailu použít k odeslání historii objednávky, abych ihned věděla o jakou objednávku a zboží se jedná.
  2. Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku,  zašlete reklamované zbožím.
  3. Reklamaci se snažím vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží (pokud bude skladem) nebo vrácení celé kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Kde nás najdete

Cidlinská 559/19

Praha 9 - Kyje, 198 00


mapa

Kontakty
Potřebujete poradit?
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz